Vermoeide benen behandelen met LPG Endermologie Medical bij Mediserve Skin Clinic Ninove

VERMOEIDE BENEN

Zware en pijnlijke benen, gezwollen enkels, zichtbare aderen...

Welke de symptomen ook zijn, ze hebben allemaal betrekking op een veneuze insufficiëntie, dat wil zeggen een slechte bloedcirculatie in de aderen. Iedereen, mannen en vrouwen, kan worden getroffen maar sommige oorzaken zijn vandaag de dag duidelijk geïdentificeerd: erfelijkheid, overgewicht, lange periodes zitten of rechtstaan, hormonale veranderingen, langdurige blootstelling aan hitte… Deze evolutieve ziekte moet worden gecontroleerd om mogelijke complicaties te voorkomen.

3.000.000

BIJNA 1/3 VAN DE BELGISCHE BEVOLKING HEEFT KLACHTEN OVER VAATINSUFFICIËNTIE*

58%

IS HET PERCENTAGE VAN VROUWEN DIE KLACHTEN HEEFT OVER ZWARE BENEN, TEGEN 25% MANNEN*

*Bron: Kenniscentrum voor Gezondheidszorg

ENDERMOLOGIE® MEDICAL

Door de huid te stimuleren met de gepatenteerde LPG-behandelingskop stimuleert de techniek endermotherapie® de bloedcirculatie (x4*) en de lymfecirculatie (x3*) op een natuurlijke en pijnloze manier, voor snellere resultaten dan een manuele lymfedrainage (MLD). Met deze behandeling worden ook de aderen ontlast en krijgen ze geleidelijk aan meer tonus voor een snelle en duurzame verlichting.

*Bron: WATSON J. ET AL. Effets physiologiques de l’endermologie® médical : Voorstudie Aesthetic Surg J 1999, 19 (1);27-33.

Mediserve Skin Clinic Ninove
Mediserve Skin Clinic

MEER WETEN OVER LPG® ENDERMOLOGIE MEDICAL?
GRAAG PERSOONLIJK ADVIES? WE HELPEN JE GRAAG VERDER.