Dermalux LED behandeling bij Mediserve Skin Clinic Ninove

DERMALUX™ LED

Dr. Christine Schrammek Green Peel Classic behandeling bij Mediserve Skin Clinic Ninove

GREEN PEEL® CLASSIC

Dr. Christine Schrammek Green Peel Energy behandeling bij Mediserve Skin Clinic Ninove

GREEN PEEL® ENERGY

Dr. Christine Schrammek Green Peel Fresh Up behandeling bij Mediserve Skin Clinic Ninove

GREEN PEEL® FRESH UP

LPG® Endermologie behandeling bij Mediserve Skin Clinic Ninove

Crystal Clear Skincare Microdermabrasie behandeling bij Mediserve Skin Clinic Ninove

MICRODERMABRASIE

Nimue Problematic Skin (SRC) behandeling bij Mediserve Skin Clinic Ninove

PROBLEMATIC SKIN (SRC™)

Dr. Christine Schrammek Skin Pure Treatment behandeling bij Mediserve Skin Clinic Ninove

SKIN PURE TREATMENT

Nimue Detox Peel Deluxe behandeling bij Mediserve Skin Clinic Ninove

THERMAL DETOX PEEL DELUXE

MOGELIJKE BEHANDELINGEN

Behandeling van acne bij Mediserve Skin Clinic Ninove

Wat is acne?

We hebben er waarschijnlijk allemaal wel eens last van gehad: acne.

Acne komt niet alleen voor bij tieners en jongeren, maar is ook een veel voorkomend huidprobleem bij volwassenen.

Een huid met acne kan er bij elkeen anders uit zien. Sommigen hebben enkel lichte ontstekingen, anderen hebben last van zwaardere ontstekingen.

En daar blijft het niet bij…  Acne komt niet alleen voor op het gelaat, maar kunnen ook de hals,  de rug en het decolleté ontsieren.  Een echt vervelend huidprobleem !

Om een huid met acne te kunnen behandelen is het belangrijk te begrijpen hoe acne ontstaat. Dit is  belangrijk voor het verhelpen van het huidprobleem.

Acne ontstaat wanneer de talgklieren in de huid verstopt raken door een te veel aan talg, bacteriën en dode huidcellen.  Ook hormonale problemen kunnen zorgen voor een verhoogde talgproductie.

Het resultaat? Een huid met verstopte poriën, pukkels en ontstekingen.  Ook bepaalde bacteriën kunnen acne veroorzaken, denk maar aan de Propionibacterium acnes bacterie of p.acnes.

Deze bacterie veroorzaakt beschadigingen van de huid.  Deze beschadigingen komen in aanraking met talg en vormen onderhuidse ontstekingen.

BEHANDELING EN RESULTATEN

ACNE

Een huid met acne kan op verschillende manieren worden behandeld.

De exacte behandelingen bespreken we in onze Skin Clinic, na een analyse van je huid.

Door de correcte behandelingen en door de aan jouw huid aangepaste producten te gebruiken, kunnen we samen jouw huidproblemen aanpakken.

De combinatie van de behandelingen en de producten die we adviseren voor het thuisgebruik zorgen samen voor de mooiste resultaten.

Samen werken we naar een gladdere, strakkere en egalere huid met een mooie, natuurlijke en stralende glow .

Huidtherapie bij Mediserve Skin Clinic Ninove

ACNE

MEER WETEN OVER HUIDTHERAPIE?
GRAAG PERSOONLIJK ADVIES?
WE HELPEN JE GRAAG VERDER.

MEDISERVE SKIN CLINIC